- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
-
Περιεχόμενα: Εκπαίδευση και διδασκαλία. Σχολικό σύστημα, τυπική εκπαίδευση, άτυπη εκπαίδευση, δια βίου μάθηση. Εισαγωγή στην εκπαιδευτική πληροφορική και την εκπαιδευτική τεχνολογία. Πέρα από το Scratch και τη ρομποτική. Η χρήση της τεχνολογίας στη διδασκαλία, την κατάρτιση, την αξιολόγηση, την υποστήριξη του εκπαιδευτικού και την ενίσχυση της αυτόνομης μάθησης. Ο ρόλος των LLMs. Καλές πρακτικές.
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
-
Στο τέλος του μαθήματος ο φοιτητής θα μπορεί να:
- περιγράφει το αντικείμενο της εκπαιδευτικής πληροφορικής
- παραθέτει τα πεδία εφαρμογής της εκπαιδευτικής πληροφορικής
- διακρίνει μεταξύ της απλής αναφοράς πληροφοριών, της εκπαίδευσης και της διδασκαλίας
- εξηγεί τις διαφορές μεταξύ σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης
- εξηγεί τις διαφορές μεταξύ γενικού λογισμικού, εκπαιδευτικού λογισμικού, λογισμικού ελέγχου λογοκλοπής και λογισμικού αξιολόγησης της μάθησης
- απαριθμεί τα κίνητρα και τα κριτήρια για την αξιοποίηση της πληροφορικής στην εκπαίδευση
- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
-
Αξιολόγηση: Μέσω εργασιών.
Μέθοδοι αξιολόγησης: Γραπτή εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική εξέταση.
- URL ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS
-
https://eclass.uop.gr/courses/3714/
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-
Βιβλιογραφία:
- Γ. Φεσάκης, Εισαγωγή στις εφαρμογές των ψηφιακών τεχνολογιών στη εκπαίδευση, 1η έκδοση, Gutenberg, 2019. ISBN: 9789600119985. Κωδικός στον Εύδοξο: 86055158.
- Γερ. Κέκκερης, Εκπαιδευτική Τεχνολογία, 1η έκδοση, Αφοί Παπαμάρκου, 2017. ISBN: 9786188317062. Κωδικός στον Εύδοξο: 68372677.